אנומליה של המים: נקודת החיבור בין תורה ומדע

נקודת המפגש בין תורה ומדע

אנומליה של המים: נקודת החיבור והמפגש בין תורה ומדע

 

נקודת המוצא ללימודי תוכנת הדנ”א של המקרא מתחילה בשעון חול. שעון חול בצורה הפשטנית שלו הינו מערכת זמנים המספקת שחרור של חול מהצד העליון שלו לחלקו התחתון. מה שאינכם שמים לב שמודבר במערכת תלת מימדית המכילה מידעים ותובנות על החיים והיקום גם יחד.

רק בשביל להעמיד את הראיה שלכם דמיינו שנקודת המפגש של שעון החול היא כדור הארץ וכל מה שמתרחש מעבריה אלו מערכות הגנה המגינות על כדור הארץ. מערכות הגנה אלו נקראות חגורת ואן הלן על שמו בחור הולנדי שגילה שרוח השמש החזקה יכולה היתה לשרוף את כדור הארץ אלמלא החגורות שמגינות עליה. תצורת החגורות בנויה כראש וזנב. ראש זה הסופג את הקרינה החזקה וזנב זה המעלים מאחוריו כמו מנקה ומטהר את השטח.

אפשר להבין את הדמיון של שעון החול לסליל הכפול של הדנ”א.

מאחר ומבנה שעון החול בנוי משני משולשים הרי אם נאחד אותם יחדו נקבל מגן דוד. זו מערכת ההגנה הטובה ביותר בעולם, המשוייכת לעם ישראל, המחזיק את התורה.

הסליל הכפול הלוא הוא דנ”א בגוף האדם בנוי מארבעה בסיסים בנוי כספר שיש לו אותיות, מילים ופרקים.

ברחבי היקום העולם שלנו רחוק מלהחשב כמובנה מחומר אלא הוא רק משקף נאמנה את המציאות כפי שהיא נקרית לעינינו. עולם המורכב מאטומים אבל ההתנהגות שלו החלקיק התת אטומי אינו פועל על פי הקודים המצופים ממנו. האפשרות שישנה יותר ממערכת קיומית אחת בכל רגע נתון ואין לה מוצא ולא סוף אינה נתפסת. ובעצם כך בנוי הטקסט המקראי כפי שנאמר “הכל צפוי והרשות נתונה” – שיש בו את עץ החיים והכל רשום עליו, לאן שלא תפנה.

והאדם המבקש להיות שליט של היקום מבין שהוא חלק מהיקום, חלק ממחזוריות הנשימה העולה על אפו. שהרי נאמר כי האדם הוא עץ השדה ונשמתו באה אליו מהחמצן אותו הוא מקבל מהצמח.

ולתוך החיים אנו מתקיימים מחפשים מקום להניח את הראש, לקבוע חוקים, לחיות על פיהם. אחד מהחוקים אלו מעברי החיים אותם אנו מכנים עבר הווה ועתיד ולא תופסים שרק הווה מתקיים ואילו עבר ועתיד הם חלק מהחומר הנתפס לעינינו.

אותה מערכת שלמדנו עליה קודם שצורה ראש וזנב היא מדמה את הביצית והזרעון. ביצית היא כדור הארץ והזרעון המבקש להפרות אותה כל העת, בבחינת ראש וזנב.

למעשה כל מערכות החיים הקטנות ביותר כדוגמת התא למול מערכות היקום הכל אלו בבחינת מערכת אחת הקרויה זעיר אנפין ואריך אנפין.

מאחר ומערכת החיים שמקיפה אותנו היא שמש וירח ולכל אחת יש תפקיד בקיומינו. חשבו הירח האחראי על גאות בגימטריה 410 כמו שפל שאף הוא 410. רוצה לומר נקודת האיזון שומרת עלינו.

אם השכלנו להבין שמערכות יקומיות המקיפות אותנו מתנהגות באותה דרך כמו מערכות החיים שבתוכינו לכן לא מן הנמנע שלכדור הארץ 70 אחוזים מים כמו לגוף האדם.

 

273

372

ומה שמחבר בין תורה ומדע זו האנומליה של המים. למי שלא מכיר, מדובר בתופעת טבע על טבעית. כך אם נמלא בקבוק מים מזכוכית עד תומו במים ונכניס אותו למקפיא בבקר נגלה שהוא התפוצץ. הסיבה לכך אלו המים שמתרחבים ב-4 מעלות.

נקודת הגילוי הזו פתחה פתח והבנה כמו מפתח מאסטר הפותח את סודות היקום.

גם החיפוש אחר מי שנותן הוראות לתא, מגלה שהממברנה זו המתפקדת כשוער סף לתא, היא בעצם המוח של התא. כלומר שער של התודעה המגיעה מבחוץ כלפי פנים.

עוד נגלה שלכל אדם יש טביעת אצבע יחודית ממש כמו טבעות על גזע העץ. שבמקרה מסתבר שלכל פתית שלג יש טביעת חותם אישית יחודית.

על כן נמצא כי דנ”א של גוף האדם ודנ”א של הטקסט המקראי הכל אחד. וכי האנרגיה וחומר מקיימות יחסי גומלין. ומקור האנרגיה מצוי בשבעת צבעי הקשת הנשאבים ממקור חיות אחד והוא צבע לבן עליון.

אז אחרי הקדמה זו נבין שנמצאה הדרך להתחקות אחר מסלולי החיים הנעלמים מעינינו וכי כל מה שמתרחש במציאות הנוכחית שלנו כתוב ומקודד בטקסט המקראי וכל שנותר זה לגלות אותו.

משכן המים: הלוא הוא סוד המים

סוד המים מצוי באנומליה של המים. ב-4 מעלות המים מתהפכים.

הפסוק שמתאר זאת “מִנִּשְׁמַת-אֵל יִתֶּן-קָרַח וְרֹחַב מַיִם בְּמוּצָק” (איוב פרק לז, י)

כל חומר בטבע עם ירידת הטמפרטורה מתכווץ. המים בניגוד מוחלט מתרחבים. מהו הסוד? מי נותן את ההוראה להתהפך?

לכאורה היינו מצפים שהמים יתהפכו ב-0 מעלות אבל לא ב-4 מעלות. מדוע דווקא 4 מעלות?

בשביל להבין את הסוד הגדול צריך לצאת מחוץ לקופסה.

4 כתוב ‘ארבע’, בגימטריה 273.

7 כתוב ‘שבע’, בגימטריה 372.

מתברר שנקודת האפס המוחלט מצוייה במינוס 273 מעלות. אז נפל האסימון. קיבלנו בכל זאת את האפס. כל הפסוק “מנשמת אל יתן… במוצק” בגימטריה 2173 והפלא ופלא המספר 273 מופיע במלוא עוזו. אז הדברים מתחילים להסתדר. במים מצוי “מנשמת אל”, ובגוף האדם יש 70 אחוז מים כמו ביקום. נמצא שהמספר שבע בגימטריה 372 ממש הפוך למספר 273 (ארבע), ולכן הוא הנותן את ההוראה להתהפך.

וזו רק ההתחלה.

שתפו את הפוסט

מאמרים קשורים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!