דנ”א של המקרא: תכנות טקסט בשפה אלוהית

לראשונה בעולם, 🍎🎷🍒

תוכנת הדנ”א של המקרא יצאה לאוויר העולם. כל אירוע המתרחש בארץ או בעולם מקודד בטקסט המקראי, בין אם זה פרס נובל שזכה בו גאון בתחומו בין אם זה אדם נעדר שלא יודעים מה עלה בגורלו. האפשרות להציץ “מאחורי הקלעים” לטקסט המקראי תלת מימדי מתאפשר לראשונה.

קורס למתחילים

נפתח קורס למתחילים הכולל לימודי חכמת קבלה ונומרולוגיה קבלית משולב בתודעת חכמת הנסתר. וכמובן כוללים את לימוד תוכנת הדנ”א של המקרא.

קבל קורס של 4 חודשים במתנה 🎷 🎷 🎷

משך הלימודים: שנה. פעם בשבוע (אפשרות ללימוד מרחוק בזום), שעתיים אקדמיות.

תלמיד הנרשם לשנת לימודים הנוכחית מקבל קורס של 4 חודשים במתנה. 🍎🎷🍒

מחפש מלטש יהלומים בתורה. חוקר מקרא, מבין במשמעות החיים. תלמיד מצטיין יזכה בנוסף במקצוע לכל החיים, בידע אדיר, בחכמה משולבת באינטואיציה.

לפרטים נוספים התקשרו

050-635-9000

חיבור בין תורה ומדע

לימודי קבלה ותודעת הקוונטים: על נסתר וגלוי ביקום

הכל ענין של יחסיות ופרופורציה

“וַתְּחַשְּׁבֵהוּ אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר” בגימטריה 1372. נמצא כי הפסוק הזה מכיל 7 תיבות ו-28 אותיות. ממש במקרה תואם את הפסוק “בראשית ברא אלהים את השמים ואת הארץ”.

הפסוק הראשון קושר את היקום אליו ואילו הפסוק שמולו מבטא את חיי אדם – זה קיומו עלי אדמות. ידוע שהעולם כפי שנראה לעינינו עומד בסימן 4 (אנומליה של המים) ואילו ההוראה המקיימת אותו הינה  בסימן 7. ארבע בגימטריה 273, שבע בגימטריה 372.

נומרולוגיה קבלית

קורס נומרולוגיה וקבלה: מבריאת עולם ועד ימינו

נומרולוגיה קוואנטית

בעולם הקדום יותר הקרוי ימי הביניים הבינו כי החומר הוא מה שרואים. מים הם יסוד כמו אש, ורוח כמו אדמה. מה שרואים ואין מעבר לכך. כשהעולם התפתח הבינו שהמים כבר לא יסוד אלא מורכבים מאבני יסוד של שני מימן וחמצן אחד.

שיטת הצמצום

לא מצמצמים. צמצום גורם לאובדן כל המידע.

נומרולוגיה בהרחבה – לא לכל אחד

כשאדם חושב על עצמו, חושב רק לקבל – מבקש הוא לזכות בתענוג, זמני בלבד. כשאדם חושב על אושר שמתמשך חושב הוא על לתת – מבקש הוא לזכות בהנאה כשאחרים מתענגים ממנו. בדרגה גבוהה מאוד יכול להגיע למדרגת תענוג שיש בו התחברות לבורא.

איך משלבים את הידע הזה בחיים? איך משתמשים באותיות ביום יום?

לאדם מח קדמי ומח אחורי. המח הקדמי מופעל על חמשת החושים הידועים לו. חושים אלו מתורגמים למה הוא מסוגל או למה הוא מאמין למראה עיניו. המוח האחורי לעומתו נוסק ליקום, שם הוא ממלא את כולו במראות אין סופיות, באפשרויות לא מוגבלות. למעשה המוח האחורי אינו מוגבל בדבר. עכשו תנסו לחיות עם שניים שהם אחד. אחד מוגבל בצעדיו, מהסס ומלא בפחדים שמקורם מהלב ושני חי לו בעתיד, רואה למרחוק ובעל חזון.

צורת החשיבה משנה חיים. כמו אחד רואה שחור ושני רואה לבן. נקודת ההסתכלות יכולה להציל, להבריא, למלא ואף להניע אותו מנקודה אחת לשניה. השיעור עם אהרון לב הארי פותח את המחסומים ומלמד את האדם לסמוך על חושיו שכן לסמוך הוא לשון כמוס (בהיפוך אותיות) – בו נחשוף סוד וצופן המבקש להשתחרר מכבליו. הדבר דומה למי הנמצא בקומה ראשונה מתבונן ומשקיף על המתרחש, מוגבל בראיה לעומת מי שנמצא בקומה שמעליו רואה למרחוק, רואה מעבר אליו.

תודעת הנסתר

קורס תודעת הנסתר וחכמת הקבלה 

מקור התפילה: להתכוונן נכון

קורס תודעת הנסתר הוא חלק מצירופי אותיות של המקרא. מקור כל השפות בעולם הוא עברית “עַל כֵּן קָרָא שְׁמָהּ בָּבֶל כִּי שָׁם בָּלַל יְהוָה שְׂפַת כָּל הָאָרֶץ וּמִשָּׁם הֱפִיצָם יְהוָה עַל פְּנֵי כָּל הָאָרֶץ”. תפיסת החיים שבליל השפות מתקיים בה הוא יותר ממופלא. לדוגמא ‘אלמנה’ – אשה שאיבדה את בעלה יקבל משמעות של אל-מן-ה (מן אחרת man, הוא אדם). לומר אשה ללא בעל, ללא אישה, ללא האדם, בן הזוג לצידה.
בית ספר באנגלית school, יתקבל ‘שכל’ – המקום בו מתפתח הנער. נס באנגלית miracle אחרת מראה-קול, ובתרגום מדמה הדבר את הסנה הבוער שלא אוכל. לראות ולא להאמין, כי גדול הנס במקום ולא נתפס.

בְּלֶכְתְּךָ לֹא יֵצַר צַעֲדֶךָ וְאִם תָּרוּץ לֹא תִכָּשֵׁל (משלי פרק ד, יב)
להבין הפסוק אתחיל עם המילה “יצר” – זה לשון פחד, דחף, מקום צר, מקום של צרה ומצוקה וגם יצירה. אני אבחר ביצירה ואגלה שהמסר צריך לחלחל, נדרש לגעת בלבו של האחר. ואם כך הדבר יקרה זה ינוע במורד ההר היישר לרבבות אנשים שיבואו לחזות בפלא. כי רק ממקום של יצירה תוכל לבסס את הצלחתך, תעז לצאת ממקום צר למקום רחב אופקים, אפילו תרחיק מעבר לים. וכל אשר תעשה השם יהיה בעזרך.

לימודי קבלה, לימודי נומרולוגיה קבלית, חקר המקרא, תורת הנסתר, מודעות ותודעה, צופן טקסט אלוקי, שיעורי תורה ויהדות.

שמי אהרון לב הארי ואני מפתח תוכנת הדנ”א של המקרא. כתבתי מאות מאמרי קבלה וחיברתי בין מדע ותורה. עבודה על תוכנת הדנ”א של המקרא נמשכה מעל 20 שנה.

דנ”א של המקרא מאפשר קריאה תלת מימדית של טקסט מקראי. לראשונה בעולם, האפשרות לראות כל אדם וכל אירוע בארץ ובעולם “מאחורי הקלעים”.

הטקסט המקראי למי שקורא אותו בפשט נתפס לא עדכני למאה ה-21 הנוכחית. אין בו שום אזכור הנוגע לטכנולוגיה העכשווית כמו אינטרנט או פלאפון המסוגל לשלוח אימייל לכל אדם מסביב לכדור הארץ, לבינה המלאכותית שאוטוטו תאפשר לנו לנוע אל המאה הבאה. גם מי שמתרגם את הטקסט עבורנו לא בדיוק מבין את הקשר בין תורה ומדע. מסתבר שהטקסט המקראי מכיל בתוכו קידוד של מידע שאינו נראה לעין אך יש בו מסרים חבויים הכוללים מידע אודות בני אדם על כל הפיתוחים והחידושים העכשווים שעליהם קיבלו פרסי נובל.

תודעת היקום

התודעה נכנסת אלינו דרך שערי הקבלה, מקבלת מימד חדש של שינוי חשיבה, מחליפה חשיבה ישנה בחליפה חדשה. זה אותו מלבוש רק בגיזרה חדשה נוצצת יותר כאשר המטרה היא להנגיש את התכנים לבני אדם לשפתם.

מדע ותודעת על

במאה השנים האחרונות האנושות על פי המדע התקדמה בצעדי ענק אל הקידמה. בכל שלב כשהיא מתקדמת היא בטוחה שיש בידיה את המפתח של סוד בריאת העולם. בכל צעד הנה נראה שאין יותר מה לגלות עד שנשמטה הקרקע מתחתיה. הביטחון התחלף בתמיהה לא מובנת – מעולם ההגיון והריאליות, מרצון לשלוט ועד מפח הנפש עת התברר שפיזיקת הקוונטים משבשת את החומר המוצק לחלוטין. ההכחשה התחלפה ללא אפשרי, לא הגיוני, לא מקובל עד היום.

תודעת החומר של הרוח

לראשונה, היכולת לצפות בפרטים מחייו של אדם והאירועים הסובבים אותו ברזולוציה עמוקה. תמיד ידעתם שהכל רשום במקרא ולראשונה, למי שרוצה לפענח את הצופן של עצמו ואחרים, ורוצה להתעמק בכך, תוכנת דנ”א של המקרא מאפשרת לצפות “מאחורי הקלעים” – כשיקוף רנטגן אחר כל אדם והסובב אותו. תוכל לראות את חייך, תוכל להעניק מתנה לאחרים. לקח לי 19 שנה לפתח את הטכנולוגיה המאפשרת להגיע לרזולוציה כזו המאפשרת לצפות בכל נושא, כמו רחוב ועיר מגורים, מקצוע ותחום התמחות ועוד.

“קרוב לוודאי, שהתוכנה המגלה את הצופן התנכ”י אינה הצורה האחרונה שיקבל התנ”ך. יש לשער שהתגלמותו הבאה כבר קיימת, ממתינה לנו שנמציא את המכונה שתגלה אותה” (מתוך ספרו של מייקל דרוזנין – הצופן התנכ”י). מח האדם בנוי בצורה כזאת שאם אין לו מידע מפורט או גלוי הוא משלים בעצמו את הפערים. ככה זה שחסר לנו מידע, ככה זה שאין לנו את כל המידע הדרוש או שאין באפשרותינו לקלוט אותו במלואו. העולם הפנימי הוא העתק מושלם של העולם החיצוני לנו בבחינת “בצלם אלהים נברא האדם”.

מה הרעיון מאחורי דנ”א של המקרא? 
אדם מתבונן בכל יום במראה. המראה מספרת לו את הסיפור של אותו יום. מה צריך לתקן, מה נדרש לשפר, ענין של כיוונון יומי עדין.
כך תוכנת דנ”א של המקרא, מספרת את סיפורו של האדם, את התוכניות שלו, אבל תמיד מתרכזת בעיקר. זו מראה היושבת “מאחורי הקלעים” מלמדת אודותיו.

דנ”א של המקרא מאפשר קריאה תלת מימדית של טקסט מקראי. לראשונה בעולם, האפשרות לראות כל אדם וכל אירוע בארץ ובעולם “מאחורי הקלעים”.

לראשונה, היכולת לצפות בפרטים מחייו של אדם והאירועים הסובבים אותו ברזולוציה עמוקה. תמיד ידעתם שהכל רשום במקרא ולראשונה, למי שרוצה לפענח-צופן של עצמו ואחרים, ורוצה להתעמק בכך, למטפל בין אישי ולחוקר מקרא, התוכנה מאפשרת לצפות “מאחורי הקלעים” – כשיקוף רנטגן אחר כל אדם והסובב אותו. תוכל לראות את חייך, תוכל להעניק מתנה לאחרים.

ארבע רבדים לתורה: פשט דרש רמז וסוד. יחדו פרדס. דנא של המקרא מוכיח שקיים רובד חמישי. לחשוב שהמקרא נכתב לפני 3000 שנה ולפי הכתוב אין חדש תחת השמש. אז הטכנולוגיה של היום חדשה והרפואה ממש מתקדמת לפיכך התורה “מיושנת”, או שהכל מוצפן בה, כולל חייהם של שבעה מיליארד כולל הטכנולוגיה כולל הרפואה כולל מה שיקרה מחר. לחשוב שבדנא שבגוף האדם מוצפנים חיים שלמים הכוללים פרטי אדם והסובב אותו. והכל מוצפן בנקודה זעירה שהעין לא תופסת. מכאן, דנ”א של גוף האדם ודנ”א של המקרא היינו אחד. המקרא (תנ”ך) הוא עץ החיים. ככזה יש בו הכל כולל הכל. אבל הכל מופיע בו – ענפים, פירות, גזע וכך הלאה. כפי שנאמר “הכל צפוי והרשות נתונה“. שום דבר אינו נסתר ממנו.

ניתן לצפות באותיות המופיעות כאן מימין לשמאל, מלמעלה ומטה, אחורה וקדימה

דמיינו מראה המפרידה בין צד אחד של החיים (מציאות) לצד השני (מאחורי הקלעים). למושגי עבר הווה ועתיד אין משמעות מבחינת עץ החיים. לכל מי שאוהב ושוחר תורה, לכל מי שסקרן וצמא דעת. האפשרות לראות מאחורי הקלעים כל אדם וכל אירוע בארץ ובעולם. תוכנת דנ”א של המקרא היא תוכנה טכנולוגית המאפשרת לחפש ולאתר בכל נושא, כמו חיפוש נעדרים, עד לרזולוציה גבוהה ביותר. למעשה ניתן לראות בכל נושא כמו: זוגיות והתאמה עסקית, בעיות בריאות ועד פתרון מחלות, חיפוש מרבצי יהלומים ונפט ועוד.

לקח לי 19 שנה לפתח את הטכנולוגיה המאפשרת להגיע לרזולוציה כזו המאפשרת לצפות בכל נושא, כמו רחוב ועיר מגורים, מקצוע ותחום התמחות ועוד. יחודיות תוכנת דנ”א של המקרא באה לידי ביטוי במקרים של אירוע בזמן אמת – כאשר נתיבי החיים מזמנים אירועים העשויים להסתיים אחרת מכפי שהאדם מצפה. לדוגמא, אדם עומד בפני חתימה על חוזה לרכישת בית, שותפות עסקית, או לפני ניתוח. מלבד זאת תוכנת דנ”א של המקרא מאפשרת לעסוק גם בחיפוש נעדרים.

הקוד שמקודד במקרא

לפני כ-25 שנה התגלה שבתוך הטקסט המקראי התמים מסתתרים רמזים למילים משמעותיות. לדבר הזה קראו צפנים בתורה שעיסוקו העיקרי דילוגים בתורה – דילוגי אותיות במרווחים שווים. התברר שבתוך טקסט שנקרא פשוטו כמשמעותו חבויים להם מילים בעלות תוכן ודבר המייצגים הרבה מעבר לתפיסה הפשטנית שלהם רמזים לגבי פרטים טכנים או בענין פרטים שחשיבותם קשורה עד לימינו.

הויכוח פרץ כשהיו כאלה שנראה להם כי ההסתברות שמילים יכולות להופיע גם בטקסטים שיש להם ריבוי אותיות כמו ספרי היסטוריה או ספרי מדע עכשוי. ואז באו המצדדים בטקסט המקראי והוכיחו כי קיים קשר ישיר בין המילה או נושא (שחיפשו אותה בכח) לבין התוכן הכתוב.

לדוגמא, אם אחפש את המילה ‘תורה’ אגלה כי היא חבוייה במרווחים של 50 אות בין המשפטים: בראשי-ת, תה-ו-ם, וי-ר-א, אל-ה-ים. זה מתחיל במילה “בראשית ברא אלהים…” ומסתיים “ויקרא אליהם לאור יום…”

עכשו, רק אם קיים קשר הבנתי במשפט המייצג תורה: ‘בראשית תהום וירא אלהים’ יהיה לדבר משמעות וערך.

מכאן נוצרה האפשרות לנסות למצוא מילים בעלות תוכן רעיוני לשם חיבורם לאירוע או לתמונת מצב עדכנית. כמו במקרה של יצחק רבין שנרצח. התברר כי שנה לפני הרצח גילו את שמו מופיע בדילוגים של 4772 אותיות וכי המשפט “רוצה אשר ירצח” חוצה את שמו.

הדבר הזה פרץ בסערה עולמית כי התברר שהטקסט המקראי הקדום והתמים אוצר בתוכו מידע עכשווי מוסתר ומוצפן. לאחר שהסערה שככה (20 שנה אחרי) התברר שהדילוגים לבדם לא אוחזים מספיק במציאות העכשווית, לא תואמים את מה שניתן למצוא מעבר.

מתוך כך פיתחתי את תוכנת דנ”א של המקרא המאפשרת לצפות בכל אדם ואירוע בארץ ובעולם. לקח לי לפתח אותה במשך 19 שנה – בין היתר משום שקיים פער גדול בין מה שאתה חושב לבין מה שתמצא בפועל, בין מה שאתה מציע לבין מה שהמתכנת יכול לספק. וגם כי דבר מוביל לדבר, שיפור אחד מוביל לשיפור שני וכך הלאה. והדבר הכי מסכם את פיתוח התוכנה-  כל דבר בעתו.

בדרגה חיפוש גבוהה של תוכנת דנ”א של המקרא חייב להמצא קשר בין אדם לאירוע, בין תפקידו והנסיבות שהובילו אותו, בין האירוע למקרה אותו מחפשים. את הקשר בין פרט לפרט קושרים אותו בעזרת פרח (אוסף של אותיות הנוגעות אחת בשניה, כאשר סדר האותיות לא משמעותי ולא מחייב).

מה תכלית הלימודים עם אהרון לב הארי

בנית ערים חדשות במוח.

בסרט השחקן מסביר לחברתו על המילה “מחילה” ושהיא קשורה למילה “מחול”. לך תחבר את שני המילים. עוד הוא מוסיף לשאול על ההבדל בין חמלה למחלה. מה הקשר בין שתי המילים הללו?

כשאתה בונה עיר חדשה במוח אתה מבין שיש קשר בין שתי המילים.

מה אני מפיק מהלימודים ומתוכנת הדנ”א של המקרא?

הנאה, סיפוק וריגוש

אם הלכת להצגה או צפית בסרט, אם עשית סקס או אכלת במסעדה של 5 כוכבים לאחר שעה ההנאה מתפוגגת כמו קליפה שום שנשרה לה. עם זאת יש הנאה המביאה אותך להתרוממות הרוח, משהו שנותן לך טעם, ערך ומשמעות לחיים. משהו שמפיח בך חיים.

כשהדבר עולה על הדמיון שלך, כשהוא ממלא אותך בבחינת “וְכִבַּדְתּוֹ מֵעֲשׂוֹת דְּרָכֶיךָ מִמְּצוֹא חֶפְצְךָ וְדַבֵּר דָּבָר”.

אלוף העולם לריצת 200 מטרים עד גיל 20 בלסינג אפריפה הישראלי זכה לקבל את ההכרה שלו לאחרונה. כל זה קרה רק לאחר שהתחבר לעצמו, כשהוא מצא את היעוד שלו, כשהמוח שלו העמיד לו מבנים חדשים, איתנים. בנקודה זו הוא התחיל לשבור ולנפץ שיאים פעם אחר פעם.

הרבה לפני בילדותו, הוא מספר שהעליבו אותו, בשל צבע עורו, פגעו בו בין השאר כי אף אחד לא ראה בו דבר בעל ערך (שמו בלסינג ובעברית “מבורך” – רוקד ושר). גם כשהוא כבר הצטרף לאתלטיקה הוא ביקש לפרוש כי לא היה בטוח מה יש לו לעשות שם. עד שמישהו לא תמך בו ונתן לו את הבטחון היה בו חלל של חוסר אמונה ובטחון.

היום כולם רוצים בקרבתו.

אינטואיציה

כל אחד שמכיר את המילה ‘אינטואיציה’ נותן לה פירוש המשייך אותה לתחושות הבאות מהבטן. אבל יש רגש על שכזה המאפשר לנו לחבר בין שתי נקודות שאין כל קשר בינהם. זה המהלך הבא שלך.

האם אני יכול להסתדר בכוחות עצמי אם יש לי את התוכנה?

אם אתה רוצה להיות רופא מנתח יש סיכוי שתוכל לבצע ניתוח מבלי שלמדת. אז התשובה היא שכדאי לך ללמוד. בנית ערים חדשות במוח תעשה לך את החיים נוחים וקלים יותר. ככל שתאיץ את בנית ערים החדשות כך הדבר יאפשר לך לנוע אל עבר היעוד שלך במהירות הראויה.

ומי שלא התחיל לבנות ערים חדשות במוח מדמה “עֵינַיִם לָהֶם וְלֹא יִרְאוּ אָזְנַיִם לָהֶם וְלֹא יִשְׁמָעוּ”. ואם הדברים נשמעים לכם מופרכים דברו עם איש עסקים בתחילת דרכו, דברו עם רופא מנתח, דברו עם צייר אומן, דברו עם במאי עטור פרסים. כולם היו צריכים לבנות את עצמם, בהתחלה.

אם הנך מטפל בין אישי או חוקר מקרא האפשרות לראות מאחורי הקלעים כל אדם וכל אירוע בארץ ובעולם ככתוב, “אֵין אֹמֶר וְאֵין דְּבָרִים בְּלִי נִשְׁמָע קוֹלָם בְּכָל הָאָרֶץ יָצָא קַוָּם” (תהלים יט)   

“לא ראיתי דבר כזה מעולם” (הרב בצרי).
“מתקיימת כאן אמת פנימית, כשהחיפוש מתבצע בתום. אין תעתועים. פשוט מדהים” (פרופסור אליהו ריפס). 

השאירו פרטים או חייגו אלינו!

שתפו את הפוסט

מאמרים קשורים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!