כאן מורשת | אהרון לב-הארי מפתח תוכנת דנ”א של המקרא

לראשונה, היכולת לצפות בפרטים מחייו של אדם והאירועים הסובבים אותו ברזולוציה עמוקה. תמיד ידעתם שהכל רשום במקרא ולראשונה, למי שרוצה לפענח את הצופן של עצמו ואחרים, ורוצה להתעמק בכך, תוכנת דנ”א של המקרא מאפשרת לצפות “מאחורי הקלעים” – כשיקוף רנטגן אחר כל אדם והסובב אותו. לקח לי 19 שנה לפתח את הטכנולוגיה המאפשרת להגיע לרזולוציה כזו המאפשרת לצפות בכל נושא, כמו רחוב ועיר מגורים, מקצוע ותחום התמחות ועוד.

ארבע רבדים לתורה: פשט דרש רמז וסוד. יחדו פרדס. דנא של המקרא מוכיח שקיים רובד חמישי. לחשוב שהמקרא נכתב לפני 3000 שנה ולפי הכתוב אין חדש תחת השמש.

“קרוב לוודאי, שהתוכנה המגלה את הצופן התנכ”י אינה הצורה האחרונה שיקבל התנ”ך. יש לשער שהתגלמותו הבאה כבר קיימת, ממתינה לנו שנמציא את המכונה שתגלה אותה” (מתוך ספרו של מייקל דרוזנין – הצופן התנכ”י). מח האדם בנוי בצורה כזאת שאם אין לו מידע מפורט או גלוי הוא משלים בעצמו את הפערים. ככה זה שחסר לנו מידע, ככה זה שאין לנו את כל המידע הדרוש או שאין באפשרותינו לקלוט אותו במלואו. העולם הפנימי הוא העתק מושלם של העולם החיצוני לנו בבחינת “בצלם אלהים נברא האדם”.

מה הרעיון מאחורי דנ”א של המקרא? 
אשה עומדת מול המראה בוחנת את עצמה אם היא נראית טוב, אם השיער שלה מייצג אותה, אם היא מושלמת. כשהיא תצא החוצה היא תבחין אם היא מספיק מושכת וזה לפי המבטים שנשלחים לעברה. כשתפגוש בחברתה הן ימדדו אחת את השניה, יחזקו או יחלישו את הצדדים הנכונים.
המראה חשובה לאדם כי היא מספרת לו את הסיפור של אותו יום. לעיתים המראה מתרכזת באדם ולעיתים באדם שלצידו.
כך תוכנת דנ”א של המקרא, מספרת את סיפורו של האדם, את התוכניות שלו, אבל תמיד מתרכזת בעיקר. זו מראה היושבת “מאחורי הקלעים” מלמדת אודותיו.

דנ”א של המקרא מאפשר קריאה תלת מימדית של טקסט מקראי. לראשונה בעולם, האפשרות לראות כל אדם וכל אירוע בארץ ובעולם “מאחורי הקלעים”.

לראשונה, היכולת לצפות בפרטים מחייו של אדם והאירועים הסובבים אותו ברזולוציה עמוקה. תמיד ידעתם שהכל רשום במקרא ולראשונה, למי שרוצה לפענח-צופן של עצמו ואחרים, ורוצה להתעמק בכך, למטפל בין אישי ולחוקר מקרא, התוכנה מאפשרת לצפות “מאחורי הקלעים” – כשיקוף רנטגן אחר כל אדם והסובב אותו. תוכל לראות את חייך, תוכל להעניק מתנה לאחרים.

ארבע רבדים לתורה: פשט דרש רמז וסוד. יחדו פרדס. דנא של המקרא מוכיח שקיים רובד חמישי. לחשוב שהמקרא נכתב לפני 3000 שנה ולפי הכתוב אין חדש תחת השמש. אז הטכנולוגיה של היום חדשה והרפואה ממש מתקדמת לפיכך התורה “מיושנת”, או שהכל מוצפן בה, כולל חייהם של שבעה מיליארד כולל הטכנולוגיה כולל הרפואה כולל מה שיקרה מחר. לחשוב שבדנא שבגוף האדם מוצפנים חיים שלמים הכוללים פרטי אדם והסובב אותו. והכל מוצפן בנקודה זעירה שהעין לא תופסת. מכאן, דנ”א של גוף האדם ודנ”א של המקרא היינו אחד. המקרא (תנ”ך) הוא עץ החיים. ככזה יש בו הכל כולל הכל. אבל הכל מופיע בו – ענפים, פירות, גזע וכך הלאה. כפי שנאמר “הכל צפוי והרשות נתונה“. שום דבר אינו נסתר ממנו.

ניתן לצפות באותיות המופיעות כאן מימין לשמאל, מלמעלה ומטה, אחורה וקדימה

מראה מאחורי הקלעים:

דמיינו מראה המפרידה בין צד אחד של החיים (מציאות) לצד השני (מאחורי הקלעים). למושגי עבר הווה ועתיד אין משמעות מבחינת עץ החיים. לכל מי שאוהב ושוחר תורה, לכל מי שסקרן וצמא דעת. האפשרות לראות מאחורי הקלעים כל אדם וכל אירוע בארץ ובעולם. תוכנת דנ”א של המקרא היא תוכנה טכנולוגית המאפשרת לחפש ולאתר בכל נושא, כמו חיפוש נעדרים, עד לרזולוציה גבוהה ביותר. למעשה ניתן לראות בכל נושא כמו: זוגיות והתאמה עסקית, בעיות בריאות ועד פתרון מחלות, חיפוש מרבצי יהלומים ונפט ועוד.